divendres, 23 d’abril del 2010

DIA 7: SEGUEIXO NO FUMANT

Ei!
Avui completo una setmana sencera sense fumar. Els darrers dos dies estan constant més que els primers. Em sembla que hauré de rellegir el llibre, per refrescar-me les idees. És el que té la ment, que pot ser tan forta com fràgil un instant després, i quinze anys de droga són molts anys.
Una cosa que he d'intentar no fer es començar a menjar més, sobretot entre les entes. Quan era fumadora, sempre m'encenia un cigarret quan tenia gana, abans de dinar o de sopar. I ara, és clar, tinc gana i m'he de distreure amb alguna cosa diferent que no sigui menjar ni fumar. Les galetes amb Omega-6 - o era 3?- són molt bones, però una trampa.
Si no ho sabieu, tinc el colesterol i els triglicèrids pels núvols. Una gran herència (una més). I hi ha qui creu que tot el que porta Omega-3, o si hi diu a l'envàs "Ayuda a reducir el colesterol", ajuda moltíssim contra els greixos aquests. Error. Hem de menjar productes naturals. Les galetes porten greixos bons (insaturats), però també de dolents(saturats), i força. Per això val més menjar una poma, que no en porta, ni de bons ni de dolents.
En fi, deixem la "Bona Cuina" i tornem al tema. 7 dies, tot un récord per a mi. Però el récord serà etern.... perquè no paro de repetir-me una vegada i una altra que aquest cop sí. El pitjor encara no ha passat. Encara tinc el "mono", més mental que físic, crec.  Però aquest cop no tinc atacs de mal humor, al contrari:  procuro estar feliç i recordar-me que estic fent una de les millors coses que podia fer per mi mateixa.
I res més, me'n vaig a trucar al Carlos i a sortir a veure les parades de Sant Jordi, a comprar un llibre i una rosa, comme il faut. Res millor per un matí de 23 d'abril, sense sol, però sense fum!!!!
Salut!

1 comentari:

  1. Ets una valenta!! espero poder-te acompanyar en la teua fita!! i ser lliure aussi!

    ResponElimina