dissabte, 1 de maig del 2010

DIA 15

Ei!

segueixo sense fumar, però em sembla que estic picant més del compte. Pipes, fruits secs,... i això tampoc em convé. Ja sabeu  que tinc excès de colesterol i triglicèrids.  Però bé, pel que fa a no fumar, segueixo forta, amb ganes de veure com passen els dies, i arriba el moment en què ja no hi penso i ni me n'adono. Perquè encara hi penso, i tant!! Sobretot quan estic a casa, sense fer res, avorrida. Tanmateix, tinc molt clar que no vull fumar. Repetim el mantra "EL TABAC ÉS UNA DROGA", "JO NO VULL FUMAR","JA SÓC LLIURE".
No pensava que el monstre dins del meu cervell fos tan cabut i tossut. Però jo ho seré més. Vull pensar que està donant els últims cops, atacant per última vegada, ja déu estar esgotat, gairebé vençut. Però és clar, no déu ser fàcil, renunciar a quinze anys de domini total i absolut del meu cos i el meu cap.
De pas deixo una taula amb el contingut en colesterol d'alguns aliments:


ALIMENTOS
CONTENIDO EN COLESTEROL
Sesos
2200
Huevos de gallina
500
Hígado
370
Hígado
330
Mayonesa comercial
260
Foie-gras y patés
550
Mantequilla
230
Calamares
127-222
Langostinos, gambas...
200
Langosta y bogavante
150
Nata
150
Leche en polvo entera
120
Pollo y Gallina
110
Pescadilla
110
Queso Gruyere y Emmental
100
Sardinas
100
Cangrejos, nécoras, centollo
100
Caracoles
100
Queso en porciones
94
Queso en porciones
98
Queso de bola
85
Queso Roquefort
80
Cordero
78
Chocolate con leche
74
Carne semigrasa de cerdo
72
Salchichas frescas
72
Manteca de cerdo
70
Cabrito
70
Morcilla
70
Jamón Cocido
69
Lubina
68

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada